torsdag 14. mai 2009

Endelig blogging igjen..

Nå er det en hel evighet siden sist jeg har blogget... Jeg har mine perioder der jeg er ivrig en stund, men så dabber det av etterhvert, så går det sånn i bølger da:p

Sitter her på nattevakt nå, på Hopen, og har ingenting annet å gjøre, så da tenkte jeg at jeg skulle skrive et lite innlegg her da :)


Jeg har fått en utfordring fra Stine (www.roestine.blogg.no), og det er å skrive 20 faktasetninger om meg selv;

1. Mitt fulle navn er Elen Johanne Holmen.

2. Jeg er født 24.06.1988.

3. Min familie består av Pappa Kurt, mamma Aud, Storesøster Hanne Merethe og lillebror Bjørnar.

4. Jeg jobber som nattevakt ved Hopen Bofellesskap.

5. Jeg flyttet tilbake til Smøla desember 2008.

6. Jeg var ferdig utdannet hjelpepleier sommeren 2007.

7. Jeg har tidligere jobbet som vasker og telefonselger:p

8. Jeg spiller fotball på Smøla damelag :D

9. Spiller pockettrompet i Smøla musikkorps.

10. Jeg skal på Sommerfestival i Selbu i år! Det blir show jenter!!;)

11. Jeg skal til England på korpstur.

12. Jeg har vært blondine 1 gang.

13. Jeg er veldig god på å utsette ting som helst skulle vært gjort i går:p

14. Jeg griner av omtrent alle filmer jeg ser.

15. Min favoritt rett er saltfiskball med kålrabistappe.

16. Jeg har vært med i korpset i 14 år!

17. Jeg har spilt fotball i ca 14 år også!

18. Jeg elsker familien min over alt!

19. Jeg er en dårlig blogger:p

20. JEG REISER TIL AUSTRALIA 16.09.09 sammen med Lisbeth!!!!! <3


Sånn... Da har jeg iallefall fått blogget litt for denne gangen, skal se det blir like lenge til neste gang også:p

Ingen kommentarer: